Suzuki Hayabusa – Jelcz-Laskowice – Dolnośląskie
Overview
Description
Kupiony w salonie w Polsce w 2013 roku.
Stan techniczny jak i wizualny – bardzo dobry. Drobne rysy od użytkowania.
Aktualny przebieg 38100km.
Motocykl bezwypadkowy. Pierwszy właściciel miał lekki uślizg wg danych z ASO – 2013.10.30: “Naprawa powypadkowa” – zapis w ASO (stan licznik: 2693km). Posiadam dokumentację fotograficzną po zdarzeniu. Motocykl do 2019r. serwisowany w ASO.
Przygotowany do sezonu 2021. Serwis obejmował wymianę:
Oleju Motul 300V
Filtrów
Płynów eksploatacyjnych
oraz czyszczenie wraz ze smarowaniem łańcucha i zębatki.
Dane do sprawdzenia pojazdu w historiapojazdu.gov.pl:
Nr rejestracyjny: DW110H
VIN: JS1CK111100110879
Data pierwszej rejestracji: 04.03.2013
(ale uwaga, na przeglądzie 30.03.2019 pan w PKT wpisał mi przebieg z Trip 1 zamiast sumaryczny 🙂 Ale widać, że to pomyłka po pozostałych wpisach. Mam też dokumenty z ASO że przebieg miesiąc wcześniej był poprawny).
Dla zainteresowanych posiadam historię pojazdu od nowości udokumentowaną zdjęciami oraz fakturami z ASO.
Wyposażenie dodatkowe:
Przewody hamulcowe HEL w metalowym oplocie
Termometr z funkcją wskaźnika napięcia na akumulatorze
Uchwyt do telefonu
Dłuższa szyba akcesoryjna MRA
Podgrzewane manetki OXFORD
Sportowy zadupek na kanapę pasażera
Awaryjny zestaw do samodzielnego łatania opony.
Oryginalny kufer Suzuki w kolorze motocykla
Krótsze estetyczne klamki
Tempomat
Stojak serwisowy na tylne koło
Prostownik do akumulatora CTEK MXS 5.0
Motocykl posiada profesjonalne, dodatkowe, zaawansowane zabezpieczenia. Nie chcę tu wszystkiego opisywać ze względów bezpieczeństwa ale z bardziej banalnych cech: lokalizacja pojazdu (nie GPS), odczytanie zdalnie parametrów motocykla, powiadomienia o alarmie na telefon, ciche powiadomienia, zabezpieczenie obejmuje również zbliżanie się i odkręcanie części (owiewki, siedzenia, itp). Do zabezpieczeń posiadam niezbędną dokumentację. Przy takich zabezpieczeniach AC nie jest potrzebne!
Wady:
Widoczne ale dopiero z bliska rysy, zwłaszcza po lewej stronie motocykla.
W lewej nóżce brak odbojnika.
Na czaszce w jednym miejscu uszkodzony jest trochę lakier od nieprawidłowego usuwania winiety.