Beta RR – Myślenice – Małopolskie
Overview
- Oferta od: Firmy
- Marka pojazdu: Beta
- Model pojazdu: Beta RR
- Rok produkcji: 2021
- Przebieg: 1 km
- Pojemność skokowa: 300 cm3
- Rodzaj napędu: Łańcuch
- Typ Silnika: Dwusuwowy
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Skrzynia biegów: Manualna
- Typ: Enduro
- Kolor: Inny kolor
- Stan: Nowe
Description
NOWA BETA RR 300 RACING 2021 2T FAKTURA MYŚLENICE
MODEL MY21 ( 2021 )
DOSTĘPNY OD RĘKI W MYŚLENICACH ( TRASA KRAKÓW – ZAKOPANE )
MOŻLIWA WYSYŁKA
POMAGAMY W ZORGANIZOWANIU FINANSOWANIA ( LEASING , KREDYT )
NA MIEJSCU DOSTĘPNE TAKŻE INNE MODELE MOTOCYKLI BETA.
Porównując modele Racing do standardowych wersji dostrzegamy ulepszenia takie jak:
Zawieszenie :
-Lagi Kayaba 48mm: to sprężynowe zawieszenie jest znane na całym świecie jako jedno z najlepszych rozwiązań wyścigowych. Ścisła współpraca między Kayaba i Beta pozwoliła na niezwykłe dopasowanie zawieszenia do motocykla. Specjalne zawieszenie Kayaby w wersjach Racing zawiera niepowtarzalny „but” lagi oraz kalibrację zarezerwowaną tylko dla Bety. Wewnętrzne komponenty dzięki pokryciu warstwą w technologii anodowania zapewniają najniższe niepożądane tarcie dzięki czemu zawieszenie posiada wysoki zakres ustawień. Lagi Kayaby gwarantują najlepszą wydajność nawet w najtrudniejszych warunkach pozostając niesamowicie łatwymi do ustawienia.
-Amortyzator ZF 46mm z poprawioną kalibracją
-Czarne anodowane półki zawieszenia
Komponenty specjalne :
-Oś szybkiego demontażu w przednim kole niezbędne by oszczędzić cenne sekundy na wyścigu – znacznie przyspiesza naprawę koła.
-Osłony dłoni Vertigo: solidne, dobrze wyglądające osłony z wtopionymi grafikami
-Opony Metzeler Six Days: Jedne z najbardziej cenionych opon w świecie Enduro. Uzywane przez samego Steve’a Holcombe.
-Czarne aluminiowe podnóżki: z szeroką powierzchnią styku z butem oraz stalowymi kolcami bardzo dobrze trzymają nogę na swoim miejscu.
-Tylna zębatka z anodowanym aluminium w części wewnętrzej oraz stalowymi zębami: idealne połączenie lekkości i wytrzymałości.
-Czerwone aluminiowe napinacze
-Wyścigowe siedzenie z kieszonką na dokumenty
-Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów i hamulca
-Anodowane na czerwono, wykonane z aluminium korki wlewu oleju
-Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na felgi
-Nowy system ładowania baterii: dużo bardziej wydajny i efektywny niż poprzednio (tylko 4T)
-Nowa komora spalania: poprawia wydajność, szczególnie na wysokich obrotach gdzie znacznie poprawia to przyspieszenie (tylko 125 2T)
specyfikacja nadwozie :
RAMA STAL MOLIBDENOWA
ROZSTAW OSI 1482 MM
DŁUGOŚĆ 2172 MM
SZEROKOŚĆ 815 MM
WYSOKOŚĆ 1270 MM
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 930 MM
PRZEŚWIT 320 MM
WYSOKOŚĆ STOPEK 407 MM
WAGA NA SUCHO 103,5 KG (PRZÓD 50,8 KG, TYŁ 52,7 KG)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 9,5 L
REZERWA 2,3 L
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA 1,3 L
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO 135 MM
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO 295 MM
SKOK KOŁA TYLNEGO 290 MM
PRZEDNI HAMULEC TARCZA Ø260 MM Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA 21 X 1,6
TYLNA FELGA 18 X 2,15
PRZEDNIA OPONA 90/90 – 21
TYLNA OPONA 140/80 – 18
Specyfikacja silnik :
TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA 72 MM
SKOK 72 MM
POJEMNOŚĆ 293,1 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11,9:1
ROZRUSZNIK NOŻNY
ZAPŁON AC KOKUSAN – DIGITAL CDI
ŚWIECA NGK BR7ES
GAŹNIK KEIHIN PXK 36
SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE Z.27/72
SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY SAE 10W/40
SPALANIE 2,726 L/100KM