Yamaha TDM – Kraków – Małopolskie

Yamaha TDM – Kraków – Małopolskie
Yamaha TDM – Kraków – Małopolskie
Yamaha TDM – Kraków – Małopolskie
Yamaha TDM – Kraków – Małopolskie
Yamaha TDM – Kraków – Małopolskie
Yamaha TDM – Kraków – Małopolskie
Yamaha TDM – Kraków – Małopolskie
Yamaha TDM – Kraków – Małopolskie
12,500 

Overview

Description

Motocykl opisany tak, żeby nikt nie musiał narażać się na niepotrzebne jeżdżenie, tracenie czasu i narażanie się na niepotrzebne kontakty.
Solidny, uniwersalny, lekki (na sucho 190kg!) i ciekawy technicznie motocykl.
Sprowadzony z Francji, pierwsza rejestracja w Polsce 15.05.2017
Trzy oryginalne kluczyki
Pod siedzeniem oryginalne narzędzia
Ubezpieczenie i przegląd aktualne.
Lakier: Silver Tech S3 2005
Wersja poliftowa (taka jak pozostała do końca produkcji) – immobilizer, katalizator, światła awaryjne, licznik przebiegu z dwoma licznikami dziennymi (automatycznie pokazuje od ilu kilometrów jedzie na rezerwie), fabrycznie zwiększona objętość oleju silnikowego, fabrycznie poprawiona charakterystyka przedniego zawieszenia (jest sztywniejsze) i przednich hamulców.
Najlepiej wyposażony TDM obecnie oferowany w Polsce, dołożenie tych rzeczy do gołej TDM to koszt ponad 4000PLN, jest teczka faktur):
– centralny podnóżek SW-Motech
– rejestrator jazdy, dwie kamery
– podwyższona szyba z zeflektorem
– podgrzewane manetki Oxford Adventure
– crash pady CSP
– gmole Heed
– ochraniacze / slidery przedniego zawieszenia CSP
– regulowane aluminiowe klamki sprzęgła i hamulca (i fabryczne w komplecie)
– kufer centralny K-Max pod kolor motocykla (52l, wchodzą dwa kaski), z kompletem kluczyków
– stelaże pod kufry boczne Krauser (płaskie)
– LEDowe przednie kierunkowskazy w oryginalnym kształcie Yamahy, bardzo wyraźne (oryginalne też w komplecie)
– metalowe osłony kolanek wydechowych
– gniazdko USB z termometrem i woltomierzem (wyłączne)
– rolki tylnego wahacza pod podnośnik
– poszerzenie bocznej stopki ADV
– końcówki kierownicy z crashpadami Womet-Tech (oryginalne ciężarki w komplecie)
Mimo że to długodystansowe i solidne motocykle, trudno znaleźć TDM, której stan nie rozczaruje. Bardzo dużo najwyraźniej jeździło w zimie i efekty soli widać, nie wspomnę nawet o motocyklach po policji albo żandarmerii, czasem zarejestrowanych jako jednoosobowe. Ta jest szóstą, którą obejrzałem zanim zdecydowałem się na zakup, ale szukałem uparcie bo chciałem chociaż przez chwilę mieć ten nietypowy motocykl. Nie ma rdzy, jest prosta, nie ściąga, bak bez wgniotek, tłumiki nieporysowane, siedzenie bez przetarć. Na tyle na ile jestem w stanie sprawdzić uważam ją za bezwypadkową.
W 2020 w motocyklu wymieniłem:
– sprzęgło (TRW) łącznie z linką
– klocki hamulcowe przednie (niebieskie Brembo) i płyn hamulcowy
– ciecz chłodzącą
– zestaw napędowy
– akumulator (żelowy pomarańczowy z wyświetlaczem i alarmem rozładowania)
– klakson
Po zimie, w tym roku, zmieniony olej z filtrem
Nie trzeba niczego naprawiać ani wymieniać, aczkolwiek motocykl ma pewne wizualne mankamenty: zarysowania na owiewkach bocznych, w dwóch miejscach brakuje oczka na śrubę, ale wszystko się trzyma i nie tłucze. W kilku miejscach motocykl miał kiedyś zerwane gwinty i są naprawione Helicoilami. Ma też wyrobioną mechanicznie stacyjkę, ale bez kluczyka się nie przekręci (a widywałem i takie rzeczy), blokada kierownicy działa, wszystko kontaktuje. Przednie tarcze hamulcowe są mocniej zużyte z wewnętrznej strony, ale proste i nieprzegrzane, tylna tarcza jak skończą się klocki nadaje się do wymiany. Opony Dunlop Sportmax z lipca 2014 roku, przednia dobra, tylna do wymiany najdalej po tym sezonie.

Motocykl do obejrzenia w Krakowie (Krowodrza / Bronowice).
Ogłoszenie prywatne – jestem właścicielem, nie jestem handlarzem. Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży, za gotówkę lub przelewem.
Kontakt telefoniczny lub mailowo, chętnie odpowiem na wszelkie pytania.
Można śmiało dzwonić do 22:30. Jak nie odbiorę proszę o SMS że to w sprawie motocykla, oddzwonię.
Najlepiej wszystko widać na żywo, ale mogę zrobić i przesłać dodatkowe zdjęcia.
Motocykl stoi na parkingu podziemnym, jest takie oświetlenie że można go oglądać po zmroku.
Jeśli ktoś szuka tego modelu – warto przyjechać nawet z daleka, nic nie czyszczone, motocykl w ciągłej eksploatacji, do oglądania nie będzie wcześniej rozgrzewany.
Wysokość siedzenia oryginalna – 825mm, czyli sporo.
I na koniec, gdyby to komuś robiło różnicę – sprzedający zaszczepiony.

Location

Kraków,malopolskie