Yamaha Tenere – Sieradz – Łódzkie
Overview
Description
Witaj na naszej aukcji
Proponujemy XTZ 700 Tenere w wersji specjalnej Rally Edition.
Pełna faktura VAT.
Oferujemy pełen zakres finansowania dodatkowego – leasing, kredyt – procedury uproszczone, wszystkie formalności na odległość – napisz lub zadzwoń a zrobimy Ci symulację spłat.
Super atrakcyjny pakiet ubezpieczeniowy od wszelkich ryzyk, kilka wariantów Assistance.
Po zakupie dostarczamy motocykl w dowolne miejsce w 24H.
W tej ofercie wszystkie inne akcesoria dodatkowe w promocyjnej cenie – skontaktuj się z naszymi doradcami a oferta na pewno Cię zaskoczy.
kontakt:
509 – wyświetl numer – – Rafał
512 – wyświetl numer – – – Ewa
Poniżej znajdziesz wszystkie informacje dotyczące naszego produktu.
Ténéré 700 Rally Edition w klasycznych niebiesko-żółtych kolorach rajdowych, z grafiką speedblock i złotymi felgami, jest hołdem dla fabrycznych motocykli, którymi ścigali się pierwsi bohaterowie Dakaru — Jean-Claude Oliviera i Serge Bacou. Dzięki komponentom najwyższej jakości i rasowemu DNA Ténéré jest najlepszym motocyklem typu adventure w swojej klasie.
To rajdowy motocykl typu adventure przeznaczony na długie trasy, stworzony z myślą o komfortowej jeździe po bezdrożach i na asfalcie, niezależnie od warunków, napędzany dwucylindrowym silnikiem o wysokich obrotach oraz pojemności 689 cm3. Ma także specjalną przekładnię, która zapewni Ci idealną równowagę między mocą a sterowaniem.
Zwarta rurowa rama nośna oraz smukłe nadwozie zapewniają maksymalną zwrotność zarówno podczas jazdy na stojąco, jak i na siedząco, natomiast zawieszenie o długim skoku oraz koła szprychowe pozwolą Ci się udać tam, gdzie chcesz. Po prostu zatankuj i ruszaj. Udaj się w pogoń za horyzontem.
Smukłe, kompaktowe i ergonomiczne nadwozie oraz siedzenie
Lekka, podwójna, stalowa rama kołyskowa
Specjalna kanapa Rally
Tłumik Akrapovič typu slip-on
Terenowe manetki
Wytrzymała płyta ochronna
Kierunkowskazy LED
Osłony zbiornika paliwa
Osłona chłodnicy
Typ silnik chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC, 2-cylindrowy
Pojemność 689 cm3
Średnica x skok tłoka 80 mm × 68,6 mm
Stopień sprężania 11.5:1
Moc maksymalna 54 kW przy 9000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 68 Nm przy 6500 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Rama z rur stalowych, podwójna kołyska
Skok przedniego zawieszenia 210 mm
Układ przedniego zawieszenia Odwrócony widelec teleskopowy
Układ tylnego zawieszenia Wahacz,
Skok tylnego zawieszenia 200 mm
Hamulec przedni Hydrauliczny, dwutarczowy Ø 282 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny, z pojedynczą tarczą Ø 245 mm
Opona przednia 90/90 R21 M/C 54V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR
Opona tylna 150/70 R18 M/C 70V M+S — Koła szprychowe Pirelli Scorpion Rally STR
Długość całkowita 2365 mm
Szerokość całkowita 915 mm
Wysokość całkowita 1455 mm
Wysokość siodełka 880 mm
Rozstaw kół 1590 mm
Minimalny prześwit 240 mm
Pojemność zbiornika paliwa 16 l
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU Z NAMI , Z PRZYJEMNOŚCIĄ UDZIELIMY WSZYSTKICH INFORMACJI.