Beta Evo – Myślenice – Małopolskie

Beta Evo – Myślenice – Małopolskie
Beta Evo – Myślenice – Małopolskie
Beta Evo – Myślenice – Małopolskie
Beta Evo – Myślenice – Małopolskie
Beta Evo – Myślenice – Małopolskie
Beta Evo – Myślenice – Małopolskie
Beta Evo – Myślenice – Małopolskie
Beta Evo – Myślenice – Małopolskie
34,999 

Overview

  • Oferta od: Firmy
  • Marka pojazdu: Beta
  • Model pojazdu: Beta Evo
  • Rok produkcji: 2021
  • Przebieg: 1 km
  • Pojemność skokowa: 300 cm3
  • Rodzaj napędu: Łańcuch
  • Typ Silnika: Dwusuwowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Typ: Enduro
  • Kolor: Inny kolor
  • Stan: Nowe

Description

NOWA BETA EVO 300 2021 2T FAKTURA MYŚLENICE

MODEL MY21 ( 2021 )

DOSTĘPNY OD RĘKI W MYŚLENICACH ( TRASA KRAKÓW – ZAKOPANE )

MOŻLIWA WYSYŁKA

POMAGAMY W ZORGANIZOWANIU FINANSOWANIA ( LEASING , KREDYT )

NA MIEJSCU DOSTĘPNE TAKŻE INNE MODELE MOTOCYKLI BETA.

Beta prezentuje nowe Evo My 2021.
Trzymając się wytyczonej ścieżki ciągłego rozwoju oraz coraz dokładniejszych regulacji, nowe modele Evo 2021 wprowadzają różnorodne modyfikacje ukierunkowane na zwiększenie wydajności oraz ułatwienie prowadzenia. Pomimo tego, że z powodu epidemii Covid-19 wszelkie zawody zostały odroczone na później to technicy Betamotor pracowali w pocie czoła pod dumnym przywództwem m.in. James’a Bincaz, Matteo Grattarola czy Luca Petrella.

Wersja dwusuwowa została wprowadzona tradycyjnie w czterech wersjach pojemnościowych: 125, 250, 300, 300 SS. SS oznacza „Super Smooth” co oznacza „Super Łagodny”.

NADWOZIE

Nowe EVO my 2021 wygląda bardziej nowocześnie oraz agresywnie dzięki kompletnie odnowionemu wyglądowi.
Udoskonalenia techniczne wpłynęły w szczególności na ustawienie zawieszenia, zarówno w przednim widelcu, jak i w tylnym amortyzatorze. W przypadku widelca ulepszona kalibracja hydrauliczna zapewnia odpowiedniejsze podejście do pokonywania większych przeszkód, a także lepszą zdolność pokonywania małych nierówności. Zmieniono również hydraulikę amortyzatora, aby zagwarantować lepszy balans i redukcję bujania, szczególnie podczas napotykania szeregu małych nierówności.

SILNIK

We wszystkich wersjach 2- i 4-suwowych, w tym 300 SS, poprawiono gaźnik, zapewniając lepsze właściwości jezdne w każdych warunkach. Konsekwentnie poprawiono również mapę zapłonu, co skutkuje bardziej liniowymi i przewidywalnymi reakcjami silnika.

Specyfikacja podwozia :

RAMA ALUMINIUM

ROZSTAW OSI 1305 MM

DŁUGOŚĆ 1990 MM

SZEROKOŚĆ 850 MM

WYSOKOŚĆ 1115 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 660 MM

PRZEŚWIT 310 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK 348 MM

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 2,8 L

REZERWA 0,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA 0,6L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM

TYLNE ZAWIESZENIE HYGRAULICZNY AMORTYZATOR MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO 62 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO 165 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO 180 MM

PRZEDNI HAMULEC TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA 21X1,6

TYLNA FELGA 18X2,15

PRZEDNIA OPONA 2,75 – 21

TYLNA OPONA 4.00 R 18

Specyfikacja silnika :

TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA 79 MM

SKOK 60,5 MM

POJEMNOŚĆ 296,5 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA 10,9:1

ZAPŁON ELEKTRONICZNY

ŚWIECA NGK GR7CI8

GAŹNIK KEIHIN PWK 28MM

SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE Z.22/69

SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY SAE 10W/30 (550CC)

SPALANIE 2,8 L/100KM

EMISJA SPALIN 66 G/KM CO2

Location

Myślenice,malopolskie