Beta Evo – Myślenice – Małopolskie
Overview
- Oferta od: Firmy
- Marka pojazdu: Beta
- Model pojazdu: Beta Evo
- Rok produkcji: 2021
- Przebieg: 1 km
- Pojemność skokowa: 300 cm3
- Rodzaj napędu: Łańcuch
- Typ Silnika: Dwusuwowy
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Skrzynia biegów: Manualna
- Typ: Enduro
- Kolor: Inny kolor
- Stan: Nowe
Description
NOWA BETA EVO 300 2021 2T FAKTURA MYŚLENICE
MODEL MY21 ( 2021 )
DOSTĘPNY OD RĘKI W MYŚLENICACH ( TRASA KRAKÓW – ZAKOPANE )
MOŻLIWA WYSYŁKA
POMAGAMY W ZORGANIZOWANIU FINANSOWANIA ( LEASING , KREDYT )
NA MIEJSCU DOSTĘPNE TAKŻE INNE MODELE MOTOCYKLI BETA.
Beta prezentuje nowe Evo My 2021.
Trzymając się wytyczonej ścieżki ciągłego rozwoju oraz coraz dokładniejszych regulacji, nowe modele Evo 2021 wprowadzają różnorodne modyfikacje ukierunkowane na zwiększenie wydajności oraz ułatwienie prowadzenia. Pomimo tego, że z powodu epidemii Covid-19 wszelkie zawody zostały odroczone na później to technicy Betamotor pracowali w pocie czoła pod dumnym przywództwem m.in. James’a Bincaz, Matteo Grattarola czy Luca Petrella.
Wersja dwusuwowa została wprowadzona tradycyjnie w czterech wersjach pojemnościowych: 125, 250, 300, 300 SS. SS oznacza „Super Smooth” co oznacza „Super Łagodny”.
NADWOZIE
Nowe EVO my 2021 wygląda bardziej nowocześnie oraz agresywnie dzięki kompletnie odnowionemu wyglądowi.
Udoskonalenia techniczne wpłynęły w szczególności na ustawienie zawieszenia, zarówno w przednim widelcu, jak i w tylnym amortyzatorze. W przypadku widelca ulepszona kalibracja hydrauliczna zapewnia odpowiedniejsze podejście do pokonywania większych przeszkód, a także lepszą zdolność pokonywania małych nierówności. Zmieniono również hydraulikę amortyzatora, aby zagwarantować lepszy balans i redukcję bujania, szczególnie podczas napotykania szeregu małych nierówności.
SILNIK
We wszystkich wersjach 2- i 4-suwowych, w tym 300 SS, poprawiono gaźnik, zapewniając lepsze właściwości jezdne w każdych warunkach. Konsekwentnie poprawiono również mapę zapłonu, co skutkuje bardziej liniowymi i przewidywalnymi reakcjami silnika.
Specyfikacja podwozia :
RAMA ALUMINIUM
ROZSTAW OSI 1305 MM
DŁUGOŚĆ 1990 MM
SZEROKOŚĆ 850 MM
WYSOKOŚĆ 1115 MM
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 660 MM
PRZEŚWIT 310 MM
WYSOKOŚĆ STOPEK 348 MM
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 2,8 L
REZERWA 0,5 L
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA 0,6L
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM
TYLNE ZAWIESZENIE HYGRAULICZNY AMORTYZATOR MONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO 62 MM
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO 165 MM
SKOK KOŁA TYLNEGO 180 MM
PRZEDNI HAMULEC TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA 21X1,6
TYLNA FELGA 18X2,15
PRZEDNIA OPONA 2,75 – 21
TYLNA OPONA 4.00 R 18
Specyfikacja silnika :
TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA 79 MM
SKOK 60,5 MM
POJEMNOŚĆ 296,5 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 10,9:1
ZAPŁON ELEKTRONICZNY
ŚWIECA NGK GR7CI8
GAŹNIK KEIHIN PWK 28MM
SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE Z.22/69
SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY SAE 10W/30 (550CC)
SPALANIE 2,8 L/100KM
EMISJA SPALIN 66 G/KM CO2