Beta RR – Myślenice – Małopolskie

Beta RR – Myślenice – Małopolskie
Beta RR – Myślenice – Małopolskie
Beta RR – Myślenice – Małopolskie
Beta RR – Myślenice – Małopolskie
Beta RR – Myślenice – Małopolskie
Beta RR – Myślenice – Małopolskie
Beta RR – Myślenice – Małopolskie
Beta RR – Myślenice – Małopolskie
42,990 

Overview

  • Oferta od: Firmy
  • Marka pojazdu: Beta
  • Model pojazdu: Beta RR
  • Rok produkcji: 2021
  • Przebieg: 1 km
  • Pojemność skokowa: 300 cm3
  • Rodzaj napędu: Łańcuch
  • Typ Silnika: Dwusuwowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Typ: Enduro
  • Kolor: Inny kolor
  • Stan: Nowe

Description

NOWA BETA RR 300 RACING 2021 2T FAKTURA MYŚLENICE

MODEL MY21 ( 2021 )

DOSTĘPNY OD RĘKI W MYŚLENICACH ( TRASA KRAKÓW – ZAKOPANE )

MOŻLIWA WYSYŁKA

POMAGAMY W ZORGANIZOWANIU FINANSOWANIA ( LEASING , KREDYT )

NA MIEJSCU DOSTĘPNE TAKŻE INNE MODELE MOTOCYKLI BETA.

Porównując modele Racing do standardowych wersji dostrzegamy ulepszenia takie jak:

Zawieszenie :

-Lagi Kayaba 48mm: to sprężynowe zawieszenie jest znane na całym świecie jako jedno z najlepszych rozwiązań wyścigowych. Ścisła współpraca między Kayaba i Beta pozwoliła na niezwykłe dopasowanie zawieszenia do motocykla. Specjalne zawieszenie Kayaby w wersjach Racing zawiera niepowtarzalny „but” lagi oraz kalibrację zarezerwowaną tylko dla Bety. Wewnętrzne komponenty dzięki pokryciu warstwą w technologii anodowania zapewniają najniższe niepożądane tarcie dzięki czemu zawieszenie posiada wysoki zakres ustawień. Lagi Kayaby gwarantują najlepszą wydajność nawet w najtrudniejszych warunkach pozostając niesamowicie łatwymi do ustawienia.
-Amortyzator ZF 46mm z poprawioną kalibracją
-Czarne anodowane półki zawieszenia

Komponenty specjalne :

-Oś szybkiego demontażu w przednim kole niezbędne by oszczędzić cenne sekundy na wyścigu – znacznie przyspiesza naprawę koła.
-Osłony dłoni Vertigo: solidne, dobrze wyglądające osłony z wtopionymi grafikami
-Opony Metzeler Six Days: Jedne z najbardziej cenionych opon w świecie Enduro. Uzywane przez samego Steve’a Holcombe.
-Czarne aluminiowe podnóżki: z szeroką powierzchnią styku z butem oraz stalowymi kolcami bardzo dobrze trzymają nogę na swoim miejscu.
-Tylna zębatka z anodowanym aluminium w części wewnętrzej oraz stalowymi zębami: idealne połączenie lekkości i wytrzymałości.
-Czerwone aluminiowe napinacze
-Wyścigowe siedzenie z kieszonką na dokumenty
-Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów i hamulca
-Anodowane na czerwono, wykonane z aluminium korki wlewu oleju
-Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na felgi
-Nowy system ładowania baterii: dużo bardziej wydajny i efektywny niż poprzednio (tylko 4T)
-Nowa komora spalania: poprawia wydajność, szczególnie na wysokich obrotach gdzie znacznie poprawia to przyspieszenie (tylko 125 2T)

specyfikacja nadwozie :

RAMA STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI 1482 MM

DŁUGOŚĆ 2172 MM

SZEROKOŚĆ 815 MM

WYSOKOŚĆ 1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 930 MM

PRZEŚWIT 320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK 407 MM

WAGA NA SUCHO 103,5 KG (PRZÓD 50,8 KG, TYŁ 52,7 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 9,5 L

REZERWA 2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA 1,3 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO 135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO 295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO 290 MM

PRZEDNI HAMULEC TARCZA Ø260 MM Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC TARCZA Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA 21 X 1,6

TYLNA FELGA 18 X 2,15

PRZEDNIA OPONA 90/90 – 21

TYLNA OPONA 140/80 – 18

Specyfikacja silnik :

TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA 72 MM

SKOK 72 MM

POJEMNOŚĆ 293,1 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11,9:1

ROZRUSZNIK NOŻNY

ZAPŁON AC KOKUSAN – DIGITAL CDI

ŚWIECA NGK BR7ES

GAŹNIK KEIHIN PXK 36

SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY SAE 10W/40

SPALANIE 2,726 L/100KM

Location

Myślenice,malopolskie