Harley-Davidson Sportster – Tarnowskie Góry – Śląskie
Overview
- Oferta od: Osoby prywatnej
- Marka pojazdu: Harley-Davidson
- Model pojazdu: Harley-Davidson Sportster
- Rok produkcji: 2008
- Przebieg: 28 500 km
- Pojemność skokowa: 1 200 cm3
- Rodzaj napędu: Pas napędowy
- Typ Silnika: Czterosuwowy
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Skrzynia biegów: Manualna
- Typ: Chopper
- Kolor: Czarny
- Stan: Używane
Description
Motocykl użytkuję od ponad roku, nie miał żadnych przygód, nic nie jest zniszczone ani uszkodzone. Za mojego czasu przeszedł gruntowny przegląd, wszystkie rzeczy eksploatacyjne, które tego wymagały zostały wymienione.
Opony w bdb stanie, bateria również, zawieszenie przednie nie ma żadnych wycieków, pas napędowy bdb stan, w zeszłym roku regulacja sprzęgła, łańcucha, pasa napędowego etc.
Nie wymaga wkładu finansowego (jedynie standardowa wymiana oleju przed sezonem), pali jeździ skręca hamuje tak jak powinien prosty i sprawny motocykl. Proszę też pamiętać, że to egzemplarz z 2008 roku, coś do drobnej poprawki wizualnej na pewno się znajdzie, ale nic co raziło by w oczy lub w kieszeń.
Sam jestem motocyklistą, motocykl robiłem pod siebie, wszystko na oryginalnych i nowych częściach. Nie ma wad ukrytych, ja też nie mam nic do ukrycia – można jechać z końca Polski i nie starci się czasu. Nie jest to mój pierwszy motocykl i wiem, że mogę go z czystym sumieniem polecić.
Jeśli ktoś lubi sam dłubać przy motocyklu dodam serwisówkę Clymera – jedną z najlepszych serwisówek na rynku.
Sprzedaję bo kupiłem go żeby sprawdzić mit Harleya – sprawdziłem, jest super, ale pojawiło się coś nowego i trzeba zrobić miejsce w garażu.
Cena – do lekkiej negocjacji dla zdecydowanych zakupem.
Jazda próbna po pozostawieniu w zastaw pełnej kwoty – nie ma od tego wyjątku.
Zapraszam zainteresowanych.
Dodatkowe wyposażenie:
Dynojet Power Vision Black– nowy, oryginalny komputer sterujący z dedykowanym wyświetlaczem pozwalający w pełni modyfikować mapy zapłonu. Harleye z fabryki wychodzą na bardzo ubogiej mieszance co nie jest zdrowe dla silnika ani dla jego pełnych osiągów. Szczególnie przy zmianie wydechów na akcesoryjne. Sam moduł to to jeden z najlepszych modułów na rynku, posiada własny wyświetlacz którego możemy używać również w trakcie jazdy do wyświetlania różnego rodzaju parametrów pracy silnika (obroty, temperatura, prędkość, i wiele wiele innych). Dane są w pełni konfigurowalne. Moduł może sam uczyć się charakterystyki pracy sinika i optymalizować mapę, można wgrać mapę dedykowaną – np. dostarczaną przez producenta dodatkowych akcesoriów jakie montujemy. W przypadku oddania motocykla do tunera może on wgrywać i modyfikować własne mapy. Oczywiście po zaprogramowaniu wyświetlacz można zdjąć i jeździć bez.
Wydechy Cobra – oryginały, nowe, ściągnięte ze stanów – piękne brzmienie i oryginalny wygląd (90% osób jeździ na shortshotsach, i w moje ocenie są już mocno opatrzone). Pięknie podkreślają kształt motocykla. Czarny mat. Nawet jednej małej ryski – nówki w dalszym ciągu.
Zawieszenie Progressive Suspension– tył już wymieniony, przód jeszcze w pudełku. Kto czytał o seryjnym zawieszeniu HD wie, że to jedna z koniecznych zmian po zakupie.
Filtr powietrza KN – filtr „dożywotni” – umyć, natłuścić, założyć – powtórzyć co roku lub jak potrzeba – cała filozofia obsługi.
Sety „nogami do przodu” 😉
W motocyklu założone nowe świece screaming eagle i przewody wysokiego napięcia również screaming eagle.
Kanapa 2 osobowa oryginał HD.
Bak z modelu Dyna – z uwagi na większą pojemność i osobiście tak bardziej mi się podoba.
Wymienione korki wlewu na czarny mat – oryginały dodaję do motocykla.
Jeszcze trochę drobnicy, w sumie dołożone do motocykla ponad 11 tyś zł w samych dodatkach.
Badanie techniczne świeże (ważne jeszcze rok), ubezpieczony do połowy czerwca 2021.