JCB FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, Obciążnik 900kg Skrzynia CVT VARIO

JCB FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, Obciążnik 900kg Skrzynia CVT VARIO
JCB FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, Obciążnik 900kg Skrzynia CVT VARIO
JCB FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, Obciążnik 900kg Skrzynia CVT VARIO
JCB FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, Obciążnik 900kg Skrzynia CVT VARIO
JCB FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, Obciążnik 900kg Skrzynia CVT VARIO
JCB FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, Obciążnik 900kg Skrzynia CVT VARIO
JCB FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, Obciążnik 900kg Skrzynia CVT VARIO
JCB FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, Obciążnik 900kg Skrzynia CVT VARIO
138,000 

Overview

  • Oferta od: Firmy
  • Marka Pojazdu: JCB
  • Model Pojazdu: FASTRAC 4220 DEMO Klimatyzacja, 220KM, obciążnik 900kg skrzynia CVT VARIO
  • Faktura VAT: Tak
  • Stan: Używane
  • Rok produkcji: 2018

Description

JCB FASTRAC 4220-60 CVT 4WS, ABS

• Silnik

silnik AGCO Power, Sisu 6,6 l. (6cyl/4zaw) Turbo, intercooler, TIER 4 F, moc znamionowa 217KM (161kW), moc maksymalna 235 KM (175kW, elektroniczny układ wtryskowy Common Rail, norma spalin realizowana poprzez SCR z użyciem DEF (AdBlue), Maksymalny moment obrotowy wynosi 950 Nm przy 1500 obr/min.

• Zawieszenie

niezależne zawieszenie obu osi: w pełni amortyzowana oś przednia i tylna, nadwozie samopoziomujące, amortyzatory hydropneumatyczne o ładowności do 3500kg.

• Skrzynia biegów CVT (VARIO)
bezstopniowa CVT VARIO o przełożeniu zmiennym w sposób ciągły i płynny
dwuzakresowa skrzynia L i H do 30 i do 60 km/h
tryby pracy skrzyni biegów : D , M , PS , FX
Wysoka prędkość przemieszczania się do 30 km/h w zakresie wolnym i do 60 km/h w zakresie szybkim.,
tempomat stałej prędkości jazdy drogowej w zakresie H,
tempomat stałych obrotów silnika lub stałej prędkości jazdy roboczej w zakresie L ,
tempomat stałej prędkości jazdy roboczej w zakresie do 30 km/h L,
ustawienia najmniejszej możliwej prędkości jazdy przy wysokich obrotach silnika FX

• Mosty
szybkobieżne mosty z elektrohydraulicznym włączaniem napędu na 4 koła i blokady mechanizmu różnicowego z możliwością automatycznego rozłączania przedniego napędu i blokady mechanizmu różnicowego na uwrociach i w transporcie.
4 cztery koła skrętne oraz trzy tryby skrętu (na 2 lub 4 koła i jazda skośna)

• Kabina
ogrzewana i klimatyzowana,
8 przednich i 6 tylne halogenowe światła robocze,
pneumatyczne ogrzewane i regulowane siedzenie kierowcy,
siedzenie dla pasażera,
pasy bezpieczeństwa,
instalacja radiowa z radiem CD,
regulowana kolumna kierownicza,
liczne schowki,
duże elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne,
chłodzony schowek – opcja
przednia i tylna wycieraczka szyb,
gniazda zasilania .
cyfrowy wyświetlacz przedni z komputerem pomiaru :
wydajności w ha/godzinę
zużycie paliwa na godzinę i na hektar,
pozostały czas pracy możliwy przy obecnej ilości paliwa i bieżącym tempie pracy,
poślizg kół,
dzienny kasowalny licznik przejechanych kilometrów
przepracowanych hektarów na poszczególnych polach.
boczny kolorowy wyświetlacz dotykowy do zmiany wszelkich ustawień i regulacji skrzyni biegów, hydrauliki, blokad, programowania pracy
sterowanie z błotnika WOM i TUZ

• Układ hydrauliczny

niezależny (od skrzyni biegów ) główny układ hydrauliczny napędzany pompą tłoczkową o przepływie do 148 l/min przy 2100obr/min, ciśnienie robocze 210 bar. Przepływ użytkowy 100l/ min.
Do 5 par euro wyjść hydraulicznych z tyłu sterowane elektrohydraulicznie z regulowana ilością przepływu wszystkich sekcji z układem szybkiego wolnego powrotu oleju oraz układem zerowego przecieku zapobiegającemu powolnemu opadaniu nieużywanego narzędzia. Liczba wyjść (par) z tyłu do 5 i z przodu do 4 par
jako opcja Load Sensing , 3 gniazda : wolny spływ , wysokie ciśnienie i LS (łączy maszynę z ciągnikiem i reguluje pracę pompy ciągnika oraz kontroluje ciśnienie oleju )
niezależne hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego.

PPHU GAŁKOWSKI SZYMON

Location

Rakoniewice,wielkopolskie