Kawasaki ZZR – Szczecin – Zachodniopomorskie

Kawasaki ZZR – Szczecin – Zachodniopomorskie
Kawasaki ZZR – Szczecin – Zachodniopomorskie
Kawasaki ZZR – Szczecin – Zachodniopomorskie
Kawasaki ZZR – Szczecin – Zachodniopomorskie
Kawasaki ZZR – Szczecin – Zachodniopomorskie
Kawasaki ZZR – Szczecin – Zachodniopomorskie
Kawasaki ZZR – Szczecin – Zachodniopomorskie
Kawasaki ZZR – Szczecin – Zachodniopomorskie
44,991 

Overview

  • Oferta od: Osoby prywatnej
  • Marka pojazdu: Kawasaki
  • Model pojazdu: Kawasaki ZZR
  • Rok produkcji: 2014
  • Przebieg: 55 700 km
  • Pojemność skokowa: 1 441 cm3
  • Moc: 210 KM
  • Rodzaj napędu: Łańcuch
  • Typ Silnika: Czterosuwowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Typ: Sportowy
  • Kolor: Zielony
  • Stan: Używane

Description

Witam

Mam do sprzedania Kawasaki ZZR 1400 Performance Sport. Jestem pierwszym właścicielem, motocykl kupiony w polskim salonie. Stan techniczny motocykla uważam za idealny. Przed sezonem wymieniono Łańcuch rozrządu, dokonano regulacji zaworów, wymieniono płyn chłodniczy i hamulcowy, wymieniono łańcuch napędowy (DID Super Mocny, Złoty) Motocykl wyposażony jest w wydechy Akrapovic. (posiadam również oryginalne wydechy) W celu łatwiejszej regulacji tylnego zawieszenia zainstalowano fabrycznie system OHLINS’a ( Ja regulowałem sobie zawieszenie nawet podczas jazdy 🙂 ) Motocykl jest wyposażony w podwójną podświetlaną ładowarkę USB dla łatwiejszego ładowania urządzeń. Na wyposażeniu jest również stelaż pod kufry boczne oraz pod kufer centralny. Sprzedaję wszystko jako komplet: Motocykl+kufry+oryginalne wydechy i oryginalną przednią szybkę.
Mogę zapewnić wszystkich zainteresowanych, że dbałem o stan techniczny w maksymalny sposób. Olej był wymieniany co 6tyś. km, przeglądy i inne wymiany na czas. Motocykl był użytkowany turystycznie (tylko długie wyprawy co zresztą widać po oklejonych kufrach i przedniej szybce :-)) Masz pytania dzwoń 601 – wyświetl numer – .
Chcesz się przejechać kasa na stół i robisz lotkę.

SILNIK:
Typ silnika – Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika – 1,441 cm³
Średnica x skok – 84 x 65 mm
Stopień sprężania – 12.3:1
Układ zaworów – 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy – Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 4 (Mikuni)
Zapłon – Elektroniczny
Układ rozruchowy – Elektryczny
Smarowanie – wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
OSIĄGI:
Moc maksymalna – 147.2 kW {200 KM} / 10,000 obr./min
Zużycie paliwa – 6.4 l/100 km
Emisja C02 – 173 g/km
Emisja C02 – 173 g/km
Moc maksymalna z powietrzem – RAM 154.5 kW {210 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy – 158.2 N•m {16.1 kgf•m} / 7,500 obr./min
Przełożenie – 6-biegowa
Przeniesienie napędu – Łańcuch uszczelniony
HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie – Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy, 4 podkładki
Hamulce, tylne – Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
Zawieszenie, przednie – Widelec odwrócony, 43 mm, ze sprężynami top-out. Tłumienie dobicia: 18-stopniowe. Tłumienie odbicia: 15-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Zawieszenie, tylne – Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem. Tłumienie dobicia: bezstopniowe. Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
RAMA I WYMIARY:
Typ ramy – Monocoque, aluminium prasowane
Ślad – 93 mm
Skok zawieszenia, przednie – 117 mm
Skok zawieszenia, tylne – 124 mm
Opona, przednia – 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna – 190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu – L/P 31° / 31°
Dł x Szer x Wys – 2,170 x 770 x 1,170 mm
Rozstaw osi – 1,480 mm
Prześwit pod pojazdem – 125 mm
Pojemność zbiornika paliwa – 22 litrów
Wysokość siedzenia – 800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku – 268 kg

Location

Szczecin,zachodniopomorskie