Suzuki Bandit – Modlniczka – Małopolskie
Overview
Description
Witam
Sprzedam motocykl SUZUKI GSF 1200 BANDIT K6 z 2006 (ABS), czyli ostatni wypust olejaka – zwanego przez niektórych „ostatnim sprawiedliwym”, w stanie technicznym i wizualnym, nie boję się użyć tego słowa, wyjątkowym. Motocykl ma pewną historię, był regularnie serwisowany, nie picowany, nie polerowany, nie mam nic do ukrycia. Oryginalny, udokumentowany przebieg to obecnie 34 680km, czyli dla tego silnika symboliczny. Sprzedaję bo motocykl po prostu stoi od kilku lat jedyne kilometry robi na przegląd okresowy (proszę zerknąć sobie do CEPIKu – wszystkie dane na jednym ze zdjęć). Urodziło mi się dziecko, buduję dom i najzwyczajniej w świecie nie mam jak i kiedy jeździć, a dojrzałem już do decyzji o sprzedaży.
Krótka historia pojazdu:
1. Motocykl zakupiony w UK w 2006 roku jako nowy przez Polaka, który powrócił z motocyklem do Polski w 2009 roku. Lampa oczywiście jest symetryczna i nie było konieczności jej wymiany, a licznik w KM. Te modele były wypuszczane gotowe na wszystkie rynki.
2. W 2011 roku właściciel odsprzedał motocykl swojemu koledze Grzegorzowi (zamieszkującemu pomiędzy Gliwicami oraz Zwardoniem), którego to ja poznałem przy okazji częstych pobytów wypoczynkowych właśnie w Zwardoniu.
3. W 2014 roku zakupiłem pojazd i posiadam go do dnia dzisiejszego. Grzegorz przesiadał się na wymarzone VFR.
Moi poprzednicy byli wytrawnymi motocyklistami, pokonującymi w sezonie sporo kilometrów np. znam z opowiadań wyjazdy do Czech na GP itd. Zakupiłem go już doposażonego:
1. Kufer centralny SHAD + kufry boczne KRAUSER – na bardzo solidnej, robionej na zamówienie konstrukcji (wartość zestawu szacuję na ok 2.000 pln)
2. Scottoiler pod siedzeniem (500 pln).
3. Gniazdko zapalniczki pod siedzeniem (100pln).
4. Osłona tylnego koła i łańcucha PYRAMID (500 pln).
Ja ze swojej strony dołożyłem jedynie wyższą szybę MRA bo mam 186cm i oryginał był za niski (350 pln plus montaż, a trochę było z tym zabawy).
Za mojej kadencji jeden serwis zrobiony u MEFISTO w Mysłowicach, potem serwisy wykonywane w AP MOTO w Katowicach – oleje zawsze MOTUL, filtr powietrza zawsze oryginalny SUZUKI, robione na bieżąco gaźniki oraz luzy, założona nowa opona tylna PIRELLI DIABLO STRADA (przód dokładnie taki sam), nowy akumulator YUASA założony kilka dni temu. Ostatni serwis wykonany u Artura w kwietniu 2018 roku i od tego czasu, czyli przez 3 lata, przejechane niecałe 200km. Oczywiście pojazd jest bezwypadkowy, a za mojej kadencji nigdy nawet nie położyłem go na parkingu czy trawie.
Motocykl przeze mnie użytkowny turystycznie, najczęściej z żoną na plecach np. Beskidy, Sandomierz, zwiedzanie dolnośląskiego etc. Motocykl sprzedaję w takim stanie jak widać na zdjęciach, z pełnym wyposażeniem (nie sprzedaję osobno np. kufrów etc.), wszystkimi papierami, fakturami, książką serwisową, kompletem kluczyków (po dwa do motocykla i kufrów), blokadą z alarmem OXFORD, prawie pełną butelką oryginalnego oleju SCOTTOILER, oryginalnym kompletem narzędzi w futerale pod siedzeniem. Ubezpieczenie świeżo opłacone na początku kwietnia na cały rok (160pln), przegląd aktualny do połowy lipca.
Motocykl jest do obejrzenia w Modlniczce pod Krakowem, gdzie pracuję, i gdzie motocykl przechowuję od zawsze w ciepłym i czystym pomieszczeniu (zajmuję się utrzymaniem technicznym nieruchomości komercyjnych).
Proponuję cenę początkową 13 900 (tak ze względu na stan, wyposażenie ale i choćby dlatego, że to póki co jedyny egzemplarz tego modelu wśród ogłoszeń, który nie ma malowanych ani spolerowanych dekli osłonowych sprzęgła czy impulsatora..) – do poważnych rozmów w 4 oczy. Zaznaczam, że jestem poważnym człowiekiem, więc proszę również też o poważne telefony – kto szuka podobnego egzemplarza to wie czego oczekuje.
Pozdrawiam
RS