Triumph Speedmaster – Warszawa – Mazowieckie
Overview
Description
Piękny, wygodny, wszechstronny – oto niektóre z głównych powodów, dla których nowy Bonneville Speedmaster jest pierwszym wyborem dla osób szukających wyluzowanego brytyjskiego, klasycznego customa.
Dzięki kultowemu DNA Bonneville’a, brytyjskiemu customowemu charakterowi, przednim podnóżkom wysuniętym do przodu, wydłużonej ku tyłowi motocykla kierownicy i wygodnemu siedzeniu dla pasażera Speedmaster łączy charakterystyczną, swobodną dla cruisera pozycję do jazdy z ponadczasowym dystyngowanym stylem. Wspaniale rozwinięty na rok 2021, ten motocykl nowej generacji zapewnia poprawę wydajności, prowadzenia, komfortu i kontroli nad maszyną.
Pochodzący z rodu pięknych krążowników Triumpha z lat 60. Speedmaster łączy w sobie kultowe DNA oryginalnego Bonneville’a z charakterem wyluzowanego cruisera i całym nowoczesnym potencjałem oraz wiodącym w swojej kategorii wykończeniem klasy premium znanym z najnowszej generacji Triumphów.
Dzięki klasycznemu brytyjskiemu customowemu stylowi, przednim podnóżkom wysuniętym do przodu, wydłużonej ku tyłowi motocykla kierownicy oraz 16-calowym 32-ramiennym szprychowym kołom Speedmaster zapewnia charakterystyczną pozycję do jazdy cruiserem, z wieloma wyrafinowanymi detalami. Rzeźbiony 12-litrowy zbiornik paliwa, obrobione maszynowo żebrowanie silnika i obudowy wtrysków, doskonale imitujące gaźniki, podkreślają kultowy charakter Bonneville’a. Rozpoznawalne cechy Speedmastera obejmują minimalistyczne nadwozie, klasyczną tylną piastę inspirowaną hamulcem bębnowym, a także skrzynkę akumulatora wykonaną w tradycyjnym stylu ze stalowym paskiem i podwójne chromowane wydechy. Wysmakowana, chromowana przednia lampa i imitacja sztywnego tyłu dopełniają elegancki wygląd. Uroku dodaje możliwość zdjęcia tylnego siedzenia pasażera, gdy jeździmy solo, aby uzyskać jeszcze bardziej wyrafinowany, minimalistyczny wygląd przypominający bobbera.
Nowy Bonneville Speedmaster wyposażony jest w ceniony przez krytyków silnik Triumpha o pojemności 1200 cm³, teraz znacznie lżejszy, bardziej responsywny i zgodny z normą Euro 5. Chłodzony cieczą, 8-zaworowy rzędowy twin zapewnia niezłe przyspieszenie na każdym biegu dzięki płynnemu, liniowemu dostarczaniu mocy i charyzmatycznemu interwałowi zapłonu 270°. Niesamowity moment obrotowy jest dostępny nawet przy niskich obrotach silnika, ze szczytem 106 Nm przy 4 000 obr./min, a moc szczytową 78 KM osiąga już przy 6 100 obr./min. Kluczowe elementy silnika zostały odchudzone w celu zmniejszenia bezwładności i umożliwienia mu szybszej i ostrzejszej reakcji, a aktualizacja spełniająca wymogi normy Euro 5 zapewnia niższą emisję i niskie zużycie paliwa.
Bonneville Speedmaster ma niepowtarzalne mocne, głębokie, charakterystyczne brzmienie, w którym się zakochasz. Innowacyjnie ukryty katalizator zapewnia czyste, smukłe, opływowe wydechy. Podwójne chromowane cięte tłumiki dopełniają customowy wygląd Speedmastera i w połączeniu z unikalną konstrukcją podwójnego airboxa zapewniają basowy dźwięk, który towarzyszy motocykliście podczas jazdy.
Nowy Speedmaster został stworzony z myślą o swobodnej, wygodnej pozycji do jazdy. Posiada nowe komfortowe siedzenie kierowcy wyposażone w oddzielne podparcie lędźwiowe i w rzeźbioną głęboką piankową konstrukcję oraz nowe komfortowe siedzenie dla pasażera z grubszą o 11 mm pianką, dzięki czemu jazda nim jest jeszcze przyjemniejsza niezależnie od tego, czy myślisz o krótkich wypadach, czy o dłuższych trasach.
Speedmasterem 2021 jeździ się jeszcze lepiej dzięki zredukowanej o 4 kg masie i nowym widelcom Showa o większej średnicy 47 mm, w połączeniu z wysokiej jakości ukrytym regulowanym zawieszeniem monoshock RSU ze wstępnym naprężeniem, przednim 310 mm podwójnym tarczom z dwutłoczkowymi zaciskami Brembo i tylnym pływającym zaciskiem Nissin z pojedynczym tłoczkiem.
Niskie siedzisko na wysokości 705 mm, niewielka szerokość i klasyczna cruiserowa sylwetka wraz z wysokiej klasy zawieszeniem, hamulcami, oponami i dedykowanym podwoziem sprawiają, że nowy Speedmaster jest nie tylko piękny dla oka, ale też niesłychanie łatwy w prowadzeniu.